mydogslifeinsweden.blogg.se

Anita Axelsson

Publicerad 2015-11-13 11:27:24 i Allmänt,

Igår hade vi temakväll på min veterinärpraktik. Vi hade bjudit in Anita Axelsson som kom och visade tricks med sina hundar. En sån rolig kväll!! Hon är fantastiskt rolig att lyssna på och fångade upp oss alla! Vi bjöd på snacks och fika och alla deltagare fick varsin välfylld goodiebag :)

Otroligt roligt och imponerande och såklart inspirerande!!! Vi hoppas att Anita vill komma och besöka oss igen!!

Själv har jag filat på mitt och Trix program i FS1 inför kommande debut imorgon....en gammal volvofläkt är omsydd och målad och ikväll ska jag gå igenom pappas garderob efter en flanellskjorta...ska man vara karlsson på taket gäller det att gå all in ;) kl 6 ringer klockan imorgon....

Idag på morgonpromenaden kom jag på ett så jäkla bra program inför FS2:an, låten är klar men oj vad vi har att jobba på jag å Trix ;) men vintern brukar ju vara lång så det passar utmärkt med nya tricks!

Så tävling på lördag (imorgon), kurs nästa lördag och utställning med Midas söndagen efter, sen kommer alla julbord med jobben sen stora stockholm och sen är det jul! 
Fort går det men kan ändå inte låta bli att längta efter sommaren.. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela