mydogslifeinsweden.blogg.se

När alla minnen kommer åter och sorgen känns som igår...

Publicerad 2015-08-08 20:49:59 i Allmänt,

Idag fick jag för mig att rensa vårt förråd, kan säga att det var X antal år sedan sist.. :-O ;)

Hittar en låda med massa gamla pluggpapper och annat och rätt var det är håller jag i en fotobok jag totalt glömt bort att jag någonsin gjort, men när jag ser den vet jag precis vad den innehåller.... Och självklart kan jag inte låta bli att sätta mig ner bland allt bråte och bara sjunka in bland gamla minnen. Jag ler, fnissar och i slutet rinner tårarna. 

Min allra första hund, min bebis, mitt allt blev bara 8månader och vi gjorde en fantastisk men på tok för kort resa tillsammans som slutade så sorgligt. 

Fotoboken jag hittade idag var den dagbok jag började skriva när jag skaffade min första hund! En Rhodesian Ridgeback vid namn Tisha.. ❤️❤️❤️


















Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2015-08-27 19:02:30

å så sorgligt :( vilken fin bok ni har gjort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela